İŞTE BENİM ASOSYAL DÜNYAMIN DİĞER UNSURLARI

http://www.facebook.com/Volkangucluerr



17 Haziran 2012 Pazar

".......Türk denir."

      
          Bazen öle birşey oluyor ki buda olur mu ya diyorsun işte o anda Türklüğümden kaynaklanan birşeyler olduğunu düşünüyorum.Bize özgü hareketler:

-En acıklı şarkılarda bile hobaa diye ayağa kalkıp dans eden,kendini kaybeden canlı türüne;
-Otobüslerde yaşlı teyzelere,amcalara yer vermemek için uyuyor numarası yapan canlı türüne;
-Toplu taşıma araçlarında sıcaktan herkes yerlere yapışır,buharlaşma seviyesine gider camları açarsın haliyle ama orda teyzenin teki gelir camı kapattırır işte bu canlı türüne;
-Yabancı bir insana adres söylerken sanki karşısındaki sağırmışcasına bağıran canlı türüne;
-Su tesisatı,tamir gibi bu tür işlerde kendine rakip tanımayan canlı türüne;
-Evin her noktasına özellikle görülen(Tv üstü,dolap rafları,sehpa üstleri) heryere dantel koyan canlı türüne;


-Yoğurt kaplarını saksı olarak kullanan canlı türüne;



-Yolda karşıdan karşıya geçen bir yaya gördüğünde arabasını daha da hızlandıran canlı türüne;
-Bir dakikası diğerine benzemeyen,heran ne yapcağı bilinmeyen canlı türüne;
-Tozlanmış bir araba gördüğünde mutlaka üzerine gidip "Beni yıka." yazan canlı türüne;
-Hesap makinesinden yazılar yazmaya çalışan canlı türüne;(Ben denedim leblebi yazılıyor :) )
-Hemen iki sohbet sonrasında can ciğer kuzu sarması olan canlı türüne;
-Gördüğü her kağıdı kullanan,üzerine yazılar yazan,şekiller çizen canlı türüne;(paranın üzerine alınacaklar listesi yapanı bile gördüm. )
-Trafikte daha yeşil yanmadan,sarıyı gördükten sonra -daat,daaaat korna çalan,sabırsız canlı türüne;


-Ev telefonunu aradıktan sonra "nerdesin" diye soru soran canlı türüne;


-Kapıyı çaldıktan sonra gelen “Kim o?” sorusuna “Ben” diyerek cevap veren canlı türüne;
-Öğretmen soru sormasın diye dersi dinliyormuş gibi yapan canlı türüne;
-Ambulansın arkasına takılıp,yolda uyanıklık yapan canlı türüne;
-Herhangi bir elektronik cihaz çalışmadığında veya bozulduğunda ona vurarak tamir etmeye çalışan canlı türüne;
-Canlı yayınlarda sunucuların "70 milyon bizi izliyor" yalanını söyleyen canlı türüne;
-Google'da kendi ismini aratan,Google Earth'de kendi evini bulmaya çalışan canlı türüne;
-Bulmacalardaki ünlülere ben,sakal,bıyık çizen canlı türüne;


-Yadırgamayı,dalga geçmeyi,evren benim,kainatı ben yarattım düşüncesi olan canlı türüne;
-Yemek yerken tadına bile bakmadan "ben tuzlu severim." deyip tuzu yemeğe bocalayan canlı türüne;
-Fotoğraflara bakıp,onları öpen canlı türüne;
-Sunucuların televizyonlarda kokulu öpücük,sevgi kucağı gibi zımpırtılar yapan canlı türüne;
-Çizik cd'leri hohlayıp,silip onları çalışır hale getirmeye çalışan canlı türüne;
-Tonla para verip lüks bir araba alıp,ondan sonrada arabaya tüp taktıran canlı türüne;
-Pikniğe gittikten sonra gölge bir yere arabayı park eden canlı türüne;
-İç çamaşırlarıyla denize giren canlı türüne;
-Kulağı anahtar,örgü şişi,bilimum küçük parçalarla karıştıran canlı türüne;
-Millet sıra beklerken araya kaynak yapmaya çalışan canlı türüne;
-Arabaya fazladan insan dolduran canlı türüne;
-Adres bilmediği halde kim sorsa mutlaka bir adres bilgisine sahip olan canlı türüne;
-Eve misafir geldiğinde yere yatak yapıp,herkesi yatırmaya çalışan canlı türüne;
-Üst geçit varken,kısa yoldan yürümeye çalışan canlı türüne;


-Yaz sıcaklarından bunaldığı için süs havuzların giren canlı türüne;
-Şarkının tamamını bilmediği halde,bildiği kısımdan sonrasını uydurup kendince tamamlamaya çalışan calı türüne;
-Misafirliğe gittiğinde "aa sen doymadın,o kadarla doyulur mu" diyip gelen misafirin zaafiyet geçirmesine sebep olan canlı türüne;


         TÜRK denir.İşte bu yüzden türklüğümden gurur duyuyorum.Aaa evet evet bende bunu yapıyorum,nerden düşündün ya bunu deyişini taaa buradan duyuyorum.Haksız mıyım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder