İŞTE BENİM ASOSYAL DÜNYAMIN DİĞER UNSURLARI

http://www.facebook.com/Volkangucluerr



11 Mart 2012 Pazar

O gün geldi çattı!

            Bizim oğlan büyüdüde mezun olmuşmuş aaaaa ben mezun oluyorum.(Liseden mezun olalı 2 yıl geçti sadece bir konuya değinmek için yazmak geldi içimden)Hepimiz biraz üzülür,biraz seviniriz mezun olurken;arkadaşlarımızdan ayrılmanın verdiği burukluk,arkadaşlara,hocalara ve okula olan özlem ve bir dönemi bitirip diğer döneme geçişin yaşadığın karışık duygu selinin(!) olduğu bir etkinlik.Yalnız gelelim asıl konuya.

            Az çok bellidir mekan ve zaman/tarih.Gidersin paraya kıyıp otelde balo yaparsın.Kuaföre gider kızlar saçlarını yaptırır,erkekler en güzel kokularını sürer sırf en iyi olmak için neyse yalnız bir yanlışlık var erkekler ve kızlar 'Ben büyüdüm!' mü demeye çalışıyor yoksa zorlandırılıyo mu bilinmez! gidip gidip 20-30 yaşındakilerin bile 'yaşlı kıyafeti' diye giymeceği şeyler giyinip koca koca kadınlar koca koca erkekler olup çıkıyorlar.Kızlar da korkunç kıyafetler,abartı dekolteler;erkekler de tuhaf tuhaf yaşlı başlı insanların giydiği takımları giyip gidiyorlar.Ben mi garibim,yoksa onlar mı karar veremedim.Sen git yaşın gibi ol,o yaşın gerektirdiği gibi davran.Ne bu büyüdüm,dünyaları ben yarattım havaları!

            Aslında başka bir bakış açısı da şu olabilir.Hani hepimizde de bu vardır.Küçükken 'sen daha küçüksün,büyüyünce ....' cümlelerine maruz kalmışızdır.O yüzden de küçükken hemencecik büyümek isteriz bunu da bu şekilde mi göstermeye çalışıyoruz yoksa başka şekilde mi bilmem ama büyüdükçe de bir farkın kalmadığını ve bu farkın yaşanmadığını aksine büyüdüğümüzde ve/veya yaşlandığımızda da küçülmek isteyip 'keşke hiç büyümeseydik' demek ve bu cümleye rastlamakta hiç yabancı olmadığımız bir süreç...Bu tezatlık böyle sürer gider.Konudan biraz çıktık sanırım ama neyse ya düşününce konuyla bağlantı kurulabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder