İŞTE BENİM ASOSYAL DÜNYAMIN DİĞER UNSURLARI

http://www.facebook.com/Volkangucluerr



12 Mart 2012 Pazartesi

Okumak!

Bugün size yeni bitirdiğim kitabımı tanıtacağım.Adı Simyacı.Kitabi soluksuz okudum,kitapta önemli gördüğüm yerlerin altını çizdim ve kitabımı bitirdiğimde bir bakmışım yarısından çoğu çizilmiş gerisini siz düşünün.Kitap her şeyden önce alışıla gelmiş konulardan biraz uzakta ve her noktasında acaba bir sonraki sayfada n'olcak diye düşündüren;rahatça okuyabileceğiniz bir kitap.Şahsen hiç sıkılmadım;insanda merak uyandırıcı ögeleri yerinde ve yeterli kullanmış yazar.Yazar demişken bu mükemmel yapıtın sahibi Paulo Coelho.Kendisi eski bir şarkı yazarı.Bu kitabı çıkarmakla çok akıllılık etmiş.Bu kitabın ilk basım yılı 1988 ve günümüze kadar gelmiş başarısı buradan belli oluyor.

Bu kelimeyi hala da yadırgasam da 'şiddetle' tavsiye ediyorum bu kitabı mutlaka okumalısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder