İŞTE BENİM ASOSYAL DÜNYAMIN DİĞER UNSURLARI

http://www.facebook.com/Volkangucluerr



10 Mart 2012 Cumartesi

Anne ben 'yalancı' oldum

                Aslında bu başlık için baya kafa patlattım.Sonunda da biraz düşündürsün,biraz da marjinal olsun diye böle bişi yazmak istedim.Ne zamandır böle bişi yazmak istiyordum.Vakit sıkıntısından yazıya geçiremedim ama hep aklımda olan bir konuydu.Twitter'da yüzyılın yalanları diye bir gündem oluşmuştu;baya bir ilgimi çekti bende onun üzerine yazıyım dedim bir baktım ki 10-15 tane twit atmışım.Dolayısıyla,bu yazıyı yazmama alt yapı sağladı gündemdeki o yazı.Biraz örnekler vererek konuyu pekiştirip,anlatmak istiyorum.Biraz da konunun çizgisinden dışarı çıkarak...

 TOP 4
  1. Günlük sayfaları başlangıcı:'Sevgili Günlük' bu nedir allah aşkına bu kadar yapmacıklık,bu kadar vıcık vıcıklık mı olur,yalanın en kuyruklusu... Sevgili değil de ne biliyim hey geri,aptal,salak,mal(türlü türlü küfürler senin küfür birikimine göre değişiklik gösterir) de ya kasıntı olmaya ne gerek var?
  2. Hatıra defteri başlangıcı:'Kalbin kadar temiz bu sayfayı ayırdığın için teşekkür ederim.'Al işte bir yalan daha bu yazıyı yazarken milletin gidip de kalp tomografisini çektirtip de temiz mi,değil mi diye baktırdığına inanmıyorum.İşin şakası da çok saçma ya.Yalan da sınır yoktur tıp alanına bile uzamıştır göründüğü üzere.
  3. Telefon görüşmeleri:'Ben de tam seni arayacaktım.' 'Telefon sessizdi,duymamışım.' 'Görüşürüz.' 'Kontörüm yoktu,sana tekrar dönemedim.' Aslına bakarsak hepimizde bunlara başvuruyoruz,başvurmuyor değiliz.Yalnız 3. yazdığımı biraz da milletten yola çıkarak yazdım kimse de gidip görüşmek için buluşma yeri ve/veya saati almıyor yalnızca prosedür,gelenek diyelim neyse işte :D
  4. Tokalaşmalar:-Merhaba +merhaba -N'aber? +İyi,sen? -bende iyiyim.(içi kan ağlasa da üzücü bir haber alsa da) o iyiyim lafı hiç değişmez ben bir allahın kulununda kötüyüm dediğini görmedim başlıca yalanlardan biri.Herkes pollyanna dimi ama(-,+ kişileri simgeliyor.)

              Bak gördün mü? Aslında hayatın her noktasında farkında olmadan da bir şekilde ister/istemez yalan söylüyoruz.Ha bide şu aşaması var:"pembe yalan"(kendimizi masumlaştırdığımız yalan çeşitleri var; sanırsın ki sütten çıkma ak kaşığız) Her ne kadar ikisinide aynı kategoriye koymasak da yalan 'yalan'dır bence.

1 yorum:

  1. ne kadar doğru biryaklaşım :)bu yazdıklarından birini bile yapmıyorum dıyen daha büyük bir yalancıdır:D bide bır kız arkadasımızı gördüğümüzde ''ne kadar zayıflamışşsın'' dıye bıyagcılık yapma durumu vardır halbukı kız arkadasınız kilo almışken:D

    YanıtlaSil